Follow // Dashboard
What Makes You Beautiful
Welcome note ...
Sunday, May 31, 2009 • 8:07 PM • 0 comments




Hi kawan-kawan dan pengunjung blog saya. Saya baru belajar hendak mem"bloging" (sorry terpaksa mix bahasa melayu dan bahasa inggeris di dalam blog ini). Almaklumla...memang dah terlalu biasa dengan penggunaan bahasa ini dalam kehidupan seharian.

Saya sangat suka melayari internet kerana saya boleh dapat pelbagai maklumat yang berguna serta meningkatkan kemahiran penggunaan komputer. Saya juga sangat suka membaca buku dan apa sahaja yang boleh menambah ilmu pengetahuan yang boleh membantu saya menjadi seorang pelajar dan anak yang cemerlang di dunia dan akhirat.

Saya ingin berkongsi hobi dan kehidupan saya sebagai pelajar dan anak. Harap kamu semua "enjoy" dengan blog saya ini.

xoxo, Mrs. Zayn Malik





One Direction - One Thing♥

Tweet Tweet <3