Follow // Dashboard
What Makes You Beautiful
BILA NAK RAYA NIE???
Sunday, September 13, 2009 • 6:22 AM • 2 comments

Hai semua.senyumHari ini saya nak bercerita tentang raya. Tak sangka yang sekarang raya sudah nak dekat kan? Tentu kamu semua nak tahu bila hari rayakan?? Jawapannya adalah pada hari Ahad(22.9.2009). Tak sabar rasanya nak raya! Saya rasa tentu kamu semua sudah beli baju raya dan jug akasut sekolahkan?? Saya sudahpun beli baju raya dan juga kasut raya. Saya mempunyai dua pasang baju kurung dan satu kasut raya untuk dipakai pada hari raya nanti. Warna baju saya pula warna hijau dan lagi satu adalah blank warna putih and ada corak bunga pada baju itu berwarna kuning. Kalau kamu semua nak tahu, warna kegemaran saya adalah warna kuning. Warna rumah sukan di sekolah saya pun warna kuning begitu juga dengan baju raya saya pada tahun lepas.

Labels:


xoxo, Mrs. Zayn Malik





One Direction - One Thing♥

Tweet Tweet <3