Follow // Dashboard
What Makes You Beautiful
STORY BOOK-SATU ANUGERAH
Thursday, September 24, 2009 • 2:03 PM • 0 comments

Hai semua. Hari ini saya nak kongsi buku yang saya sudah baca. Tajuk bukunya berjudul "Satu Anugerah". Buku ini saya beli bersama adik-adik dan bapa saya di "Popular Bookstore" di "Jusco" Puchong. Saya amat kagum dengan penulis yang mebulis buku ini kerana bukan saya sahaja yang baca buku ini malah adik saya dan juga mama saya pun turut baca juga.

Sinopsis:

Sukarnya menjadi anak terbuang, sering dikata dan difitnah. Siapakah kedua ibu bapa kandungnya yang sebenar? Adam bertanya pada dirinya sendiri.

Tiada siapa yang menduga, tiada siapa yang boleh meramalkannya. Setiap kejadian pasti ada hikmah di sebaliknya.

Adakah benar dia seorang anak yang tidak sah taraf? Ah... betapa payahnya menerima kenyataan ini. Namun dia tetap bersyukur kerana masih ada insan yang sudi memberi kasih sayang kepadanya. Adam terhutang budi kepada kedua insan tersebut. Dia bertekad untuk membalas jasa mereka tapi sempatkah dia menyempurnakan hasratnya itu?

Siapakah diri Adam yang sebenarnya?

Penulis:Syima Syawal

Syarikat:KarnaDya

Labels:


xoxo, Mrs. Zayn Malik





One Direction - One Thing♥

Tweet Tweet <3