Follow // Dashboard
What Makes You Beautiful
STORY BOOK-IMPIANA
Thursday, May 13, 2010 • 3:38 PM • 0 comments

Hai semua:)... Ini saya ada lagi satu buku cerita yang saya dah baca.... Saya tak beli buku ini, tapi saya pinjam dengan kawan saya jerrr....wakakakka.... Tapi takpe, sebab ia masih dalam kategori buku cerita yang dibacakan?? Hahahaha


Sinopsis:

Sepuluh tahun yang lalu, tercatat kisah remaja Sri Bangsar. The Wannababesdinobat sebagai kumpulan paling popular. Turut berlagak sombong, atlet kacak si "Fahrin". Hidup pelajar-pelajar popular ini serba sempurna. Mereka bertindak sesuka hati, berlesen membuli pelajar biasa. Dalam ramai-ramai, seorang pelajar gemuk sudah terkena. Mimi Monira digelar "Badak Air". Dia dibuli dengan kejam.
Kini... Sepuluh tahun menginjak pergi. Warga Sri Bangsar bertemu kembali dalam majlis alumni. Fahrin sudah hilang sombongnya. The Wannababes memudar kesempurnaanya. Mimi Monira pula?? Lemak degil sudah hilang. Kini kurus bergaya!! Transformasi itu buat semua tertanya-tanya

Mimi Monira dengan senang hati menghulur kad "Impiana Sdn. Bhd". Syarikat yang mampu merealisasikan semua impian dalam masa tiga bulan. The Wannababes teruja mencuba. Fahrin juga mahu melihat sendiri keberkesanannya. Tanpa sedar, mereka terjerumus dalam perangkap impiana yang tinggi harganya!!


Salam Sayang,

Nur Sabrina

Labels:


xoxo, Mrs. Zayn Malik





One Direction - One Thing♥

Tweet Tweet <3