Follow // Dashboard
What Makes You Beautiful
CUTI SEKOLAH DAH NAK BERAKHIR
Thursday, June 17, 2010 • 12:14 AM • 0 comments

Hai kawan2 sekelian!! Apa khabar kawan2 di sana? Baik ke? Semoga sihat sejahtera... Hari ini, saya nak berceramah sedikat tentang cuti sekolah kita yang sudah nak berakhir... Rasa macam tak puas2 lagi saya nak cuti tau. Asyik2 pikir nak cuti. Apalah saya ni..ahahaha...Kalau sebut aje pasal cuti ni, mesti saya akan bersorak gembira. Tapi bila dengar yang cuti dah nak berakhir, mulalah saya nak ponteng sekolah... Tapi, saya tak pernah ponteng sekolah pun, coz mama saya kata, tak baik kalu ponteng sekolah sebabnya:

1. Membazirkan duit mama n papa untuk bayar yuran sekolah
2. Ilmu yang diberi, disia-siakan begitu saja
3. Allah dan nabi tidak suka
4. Tidak dapat ilmu yang dikongsikan bersama di dalam sekolah
5. Syaitan akan suka

Ha, itulah sebabnya saya tidak suka ponteng sekolah... Oklah semua, cukuplah setakat ni saya berceramah(ahahaha). Bye semua... Assalamualaikum

xoxo, Mrs. Zayn Malik





One Direction - One Thing♥

Tweet Tweet <3