Follow // Dashboard
What Makes You Beautiful
STORY BOOK- AKU MAHU SUPERBIBIK
Wednesday, June 9, 2010 • 12:39 PM • 0 comments

Hai semua! Buku ini saya beli dengan duit saya sendiri. Saya beli buku ini dengan mama saya serta adik2 saya.. Saya beli di MPH Bookstore at Subang Parade semalam... Hmmm... buku nikan, best sangat tau untuk dibaca! Kalau anda beli, memang untung sebab jalan ceritanya sangat best.. Jom kita baca sinopsisnya..

Sinopsis:

"Saya mahu bibik yang pandai gubah bunga, baiki paip, fasih berbahasa inggeris, mahir menjahit dan ada lesen memandu!" beritahu Ina.

Amboi, tingginya impian awak! Bibik pun manusia biasa seperti kita. Bukannya Superman!" Farah tersentak.

"Superman?" Ina mengulang perkataan itu. " Betul cakap awak, Farah! Bibik memang manusia biasa. Tetapi saya tidak mahu yang biasa2. Saya mahu bibik yang hebat dan luar biasa! Saya mahu seorang Superbibik!"

Ha! Ini hanya sedikit sahaja cerita tentang buu ini... Kalau kawan2 semua nak tahu lagi apa cerita menariknya, anda boleh bali buku ini dengan harga: RM17.00 Selamat berhibur!! Wassalam..

Labels:


xoxo, Mrs. Zayn Malik





One Direction - One Thing♥

Tweet Tweet <3