Follow // Dashboard
What Makes You Beautiful
STORY BOOK-IMPIANA 2
Friday, June 25, 2010 • 5:33 PM • 0 comments

Hai semua! Hari ini saya baru saje dapat pinjam buku cerita ini, daripada kawan saya yang bernama "Nur Fazana Hanim".
Dia adalah kawan saya dan kakak angkat saya... Dia kata, buku ini, ceritanya best! Tapi, saya rasa memang best pun coz buku impiana 1 tu pun, best jugak... Oklah, jom kita baca sedikit sinopsis daripada saya...

Sinopsis:

Sekali mendaftar, selamanya terikat dengan janji mati.Syarikat Impiana Sdn. Bhd. kembali menghantui!
Kali ini kisah impiana bersambung lagi. Pai'e mahu jadi sepopular "Mawi". Nana pula mahu dilimpahi kekayaan duniawi. Fahrin terperangkap selamanya dalam impian sebelum ini.
Shasha yang sudah terkena mengingatkan berkali-kali,
Syarikat Impiana tidak akan berhenti,
Selagi impian belum dikecapi, Selagi impian belum dikecapi. Tanpa disangka, The Wannababes bergabung kembali, Cuba meleraikan segala misteri, Cuba menghalang impian daripada merosakkan diri, Tetapi laluan berliku dan merbahaya sekali. Dapatkah Nana menyelamatkan diri? Dapatkah Pai'e keluar dari kepompong perangkap populariti? Dan apa pula nasib Fahrin kali ini? Dapatkah kembali ke pangkuan isteri yang dicintai?

Kalau kawan2 nak tahu apa yang terjadi, cepat2lah beli buku ini atau pinjam buku ini dari kawan anda...



Labels:


xoxo, Mrs. Zayn Malik





One Direction - One Thing♥

Tweet Tweet <3