Follow // Dashboard
What Makes You Beautiful
STORY BOOK- MY HERO
Wednesday, June 9, 2010 • 1:08 PM • 0 comments

Saya ada lagi satu buku untuk dikongsikan bersama kawan2 semua... Seperti yang kawan2 dah tahu, tajuk buku kali ini ialah "My Hero". Sebenarnya, buku ini, saya sudah lama baca. Saya membacanya ketika saya berada di darjah empat. Saya terlupa yang buku ini saya belum lagi kongsi bersama kawan2 semua.

Sinopsi:

Buku ini mengisahkan tentang kehidupan baru Adilah Arifin di sekolah berasrama selepas bertemu semula kawan lamanya semasa bersekolah rendah dahulu. Adilah yang pada mulanya gagal menyesuaikan diri dibantu oleh rakan barunya Reen dan Izham. Selain itu, hubungannya dengan ibu kandungnya juga tegang apabila dia mengetahui yang bapa tirinya adalah bekas tunang gurunya.

Labels:


xoxo, Mrs. Zayn Malik





One Direction - One Thing♥

Tweet Tweet <3