Follow // Dashboard
What Makes You Beautiful
TIDAK SABAR!
Tuesday, June 22, 2010 • 5:20 PM • 0 comments

Hai kawan2 sekelian! Sepertimana yang anda semua sudah tahu... Tajuk saya kali ini ialah berkenaan " Tak Sabar". Kalau kamu semua mahu tahu, sebenarnya, saya tak sabar untuk menunggu hari ulang tahun saya yang ke 11 tahun. Hmmm... Tentu seronok beday saya tahun ini kerana, semua orang akan mengucapkan "Happy Beday" to me!! Tentu masa tu saya sudah berkembang hidung.. Cewah! Tapi takpe, I'm and sentiasa !....Hahahaaha, seronok rasanya dapat meluahkan perasaan ini. Hmmm, agaknye bilalah 1 julai ini akan muncul? Saya dah tak sabar sangat tau... Beday saya tahun ini adalah pada hari "Khamis". But at the sametime, nenek saya akan datang hujung bulan jun ini. Yay!! Maknanya, tahun ini, nenek saya akan hadir juga ke rumah saya pada beday saya nanti. Seronoknya!! Berbunga rasa di hati ini... Cewah! Feeling pulak.. Ahahaha. Tapikan, memang saya rasa tak sabar nak tunggu 1 julai ini tau! Siapa yang tak sabar untuk tunggu hari lahirkan? Mestilah semua orang tak sabar... Hmm, untuk tahun ini, tidak dapatlah kawan2 saya di puchong merasa lagi cupcake buatan mama saya... Hmm.. Mesti mereka semua sedih bila saya tiada di sana. Sorry ya kawan2!!

Untuk tahun ini, mama saya kata " Kalau mama n papa ade duit lebih, mama mungkin akan buat party hari jadi for you". Lepas mama cakap kat saya, saya terus menjerit gembira! Thanks mama! I you very much!! Tapi itu semua mungkin... Hmm, kalau takde buat party, rasa macam tak best aje. Tapi, kalu buat party, memang best!! For beday saya tahun ini, saya berharap sangat akan ada orang yang belikan saya hadiah sebuah diary... Saya berharap sangat... Tapi, saya rasa tak mungkin orang akan belikan saya hadiah itu.. Saya cemburu apabila kawan2 saya cerita yang mereka dapat sebuah diary pada hari jadi mereka.. Sebab itulah saya pun nak jugak... Ahahaha.

Oklah cukup setakat ini saya bercerita..Bye!!


tamat

Labels:


xoxo, Mrs. Zayn Malik





One Direction - One Thing♥

Tweet Tweet <3