Follow // Dashboard
What Makes You Beautiful
Sedih + Geram
Wednesday, May 4, 2011 • 3:59 PM • 6 comments

( Sila klik untuk lihat lebih besar )

Hai semua ! Seperti mana 
yang anda nampak , gambar diatas ini 
merupakan bukti bahawa ... Ada seorang 
pembaca blog rina ni ... yang kurang puas hati dengan 
rina . Rina x tahu pown , kenape dye tetiba buat mcm tu ...
Rina pown x kenal siapa empunya badan ni ...

Kalau anda nak tahu 
apa yang dye tulis , sila lihat 
di bawah ini :


mesej pertama :
ade hati nk wat tuto, blog dye sendiri kelam-kabut! bhahaha ... bengong jgak ko ni ^_^
mesej kedua :

eiii ... blog dh la x lawa, ade hati nk suroh orang follow dye ... post ntah ape2 ... nampak sgt x tau ape2 pasal blogspot! :banghead:

Geram betol la 
rina dengan dyeorang ni !
Kalau tak puas hati dengan blog
rina ... cakap jelah terus - terang ! 
Tak yah lah nak memburukkan rina pulak ! 

Cuba kalau anda 
diperbuat mcm tu ... Surelyla
anda marah kan ? Rina pown ...

So, Rina just nak cakap to all ... Kalu blog rina ini tidak memuaskan bagi anda ... Beritahu rina dan jangan nak memburukkan blog rina pulak !




Labels:


xoxo, Mrs. Zayn Malik





One Direction - One Thing♥

Tweet Tweet <3