Follow // Dashboard
What Makes You Beautiful
-_-
Thursday, October 20, 2011 • 4:50 PM • 0 comments

Apa yang berlaku kat sekolah tadi ? huh . do i have to answer that ? because i will be crying ...wanna know why ? dye dah buat rina sakit hati 2 kali berturut-turut dalam sehari tau tak . arrrgghhh ! geramnyerrr... first dye sengaja nak buat rina sakit hati by buat ........ rina tahan je oohh . naseb baek rina ni baik hati coz kalau tak , angin kus kus rina akan meletup tau tak . then ,  dye tanye sama ada rina marah ke tak . ape ke bodoh punye soalan tu ? dah terang benderang rina buat muke marah n then nk tanye lagi . then rina jwb , tau tau2 jela . ikutkan hati nak aje rina bagi flying kick secara percuma . hehe :p
    Lepastu , cikgu suroh bdk tahun 6 naik kelas . so rina naek la . then dye masuk kelas rina n mula2  main ngan geng dye . pastu nak tahu apa dye buat ? adaklaaa . mana leh bagitahu . rahsia mehhh ..like this aite ? hihi .


 masa tu mmg rina mrh gila so rina tak lyn dye . n then rina bkk fb bila dh smpi rumah . dye mesej kata sorry . oklah , rina accept coz rina kan budak baik . hihi

Labels:


xoxo, Mrs. Zayn Malik





One Direction - One Thing♥

Tweet Tweet <3