Follow // Dashboard
What Makes You Beautiful
Is it my fault ?
Friday, October 7, 2011 • 12:57 PM • 0 comments

Hellooo guys . Rina actually tengah sedih ni . Nak tahu kenapa ? Sebab cikgu ada anjurkan lawatan ke gua tempurung . But , rina tak dapat pegi pon . Mama n papa tak kasi rina pegi sana . Dorang kata kat sana bahaya . BAHAYA ? kalau bahaya , kenapa cikgu2 nak bawak kiteorg gi sana kan ? logik la sikit . pastu mama kata , perut mama ni makin besar . takkanlah kakak tak nak tlg mama buat kerja rumah ni ? tak kesian ke kat mama ? mmglah rina kesian . but , mama ni terlalu harapkan rina je . hanim and aliya kan ade . tapi mmg patut pon sebab drang dua tu mmg tak leh diharap ! hahaa . kwang kwang kwang ! but rina nak sgt pegi Gua tu . Even farha pon pegi jugak . Takpela , nanti rina nak pujuk papa lagi . Rina harap kali ni berjaya . aminnnn . korang doakan juga ya ? haha . oklah , bbye 

Labels:


xoxo, Mrs. Zayn Malik





One Direction - One Thing♥

Tweet Tweet <3