Follow // Dashboard
What Makes You Beautiful
RIVERSIDE CAMP 2
Friday, October 14, 2011 • 10:49 PM • 0 comments

haha . gambar ni takde kena mengena okay ? back to the story . rina dah ingat dah . okay , here's what happen . cikgu bahagikan kumpukan . then , cikgu bagi taklimat . panjang gila ayat dye . haha . nak berceramah pown  ade . ngeee :{ rina jahat oohh . oh well . okay , cikgu ckp yang mlm ni akan ade benda yang suprising kiteorg sume . cikgu ckp , kiteorg kena jalan sorang2 selama 5 km . tak bole bwk torchlight n jam yang ade lampu . kiranye , kiteorg kena jalan sorang2 dan berjalan dengan hanya bantuan bulan untuk lihat jalan tu . what's the prob cikgu ? mak ai ! scary gile doeee . serious rina ckp . budak pompuan sume dah mengigil n menjerit . well , same as me la ! rina gigil ketakutan tau tak . berani cikgu ni buat aq mengigil pulak . haha . tepat jam 12.00 malam , maka bermulalah ekspedisi niaght walk kami semua . cikgu ckp ni adalah bertujuan untuk melihat keindahan hutan dan malam . what ? are you crazy ? patut2 lah kan . then , kiteorg jln2 punyalah lama n the smpi satu jalan mati , cikgu suruh kiteorg duduk dlm group . mase tu , hati rina dah tak rase gelisah dah sbb ingatkan cikgu sengaja tipu . ternyata rina salah sebab cikgu start suruh bdk2 jalan sorang2 seperti yg cikgu ckpkan tu . OMG ! kawan rina namanye Azra Izni . seramnyerrr . see you all at the next post

Labels:


xoxo, Mrs. Zayn Malik





One Direction - One Thing♥

Tweet Tweet <3