Follow // Dashboard
What Makes You Beautiful
ANAK MERDEKA
Monday, September 7, 2009 • 11:00 AM • 0 comments

Hai semua. Hari ini saya ada berita gembirasenyum untuk anda semua. Beritanya adalah berkenaan "Mama Saya". Mama saya telah melahirkan seorang bayi. Cuba anda semua teka, perempuan atau lelaki bayi yang dilahirkan itu. Jawapannya adalah Bayi Perempuanwomen. Tetapi, ada lagi berita yang menggemparkan celebratesaya kerana bayi dilahirkan pada 31 OGOS tahun 2009 pada pukul 9.15 pagi. Bayi itu adalah anak merdeka kerana dilahirkan pada hari isnis iaitu 31 ogos 2009. Saya sangat gembiramenari kerana sekarang saya sudah mempunyai adik merdeka. Tentu kamu semua nak tahu namanya siapakansoal? Namanya adalah Nur Syahirah Amili Binti Zol Kahar. Cantik tak nama itusoal? Nama maksud Nur adalah cahaya, Shahirah adalah termasyur atau terkenal manakala Amili pula adalah yang hanya melakukan perkara-perkara yang baik sahaja.
rosrosros

Labels:


xoxo, Mrs. Zayn Malik





One Direction - One Thing♥

Tweet Tweet <3